28.09.2011.

Rendžer keksići

Krajem prošle i početkom ove godine pravile smo mnogo raznih vrsta keksića. Baš smo se bile zarazile... Te sa tamnom čokoladom, te sa belom čokoladom... Pa sa kokosom, sa lešnicima, orasima... Sa cimetom, sa vanilom... Mnogo kombinacija i neverovatno mnoštvo ukusa! A onda smo ih nekako zaboravile praviti. Jednostavno zaboravile... Ne znam zašto, ali tako je...

I pre nekoliko dana meni su pali na pamet ovi fini keksići koji su izazvali naše oduševljenje pre prilično mnogo vremena! Baš smo ih tada svi voleli! Lepi na oko, jednostavni za pripremu, a ukusni za nepce... :)


SASTOJCI:

 - 125 g omekšalog maslaca
 - 80 g belog šećera
 - 80 g smeđeg šećera
 - 1 kašika ekstrakta vanile
 - 1 veće jaje
 - 140 g brašna
 - 1/2 kesice praška za pecivo
 - na vrh noža sode bikarbone
 - na vrh noža krupne morske soli
 - 50 g kokosa
 - 50 g oraha
 - 50 g ovsenih pahuljica
 - 80 g čokolade sa 70% kakaa


IZRADA:

Zagrejati rernu na 200C. Iseckati krupno orahe i staviti ih u zagrejanu rernu na 5 minuta. Izvaditi iz rerne i ostaviti da se ohlade. Smanjiti temperaturu rerne na 175C.

Obložiti 2-3 pleha papirom za pečenje.
U činiji miksati omekšali maslac sa obe vrste šećera oko 5min, dok ne postane svetlo i kremasto. Dodati aromu vanile i jaje i nastaviti sa miksanjem jos 2-3 min.

Posebno izmešati brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i so. Postepeno dodavati ove suve sastojke u mokre i izmiksati. U ovu masu dodati ohlađene orahe, kokos, pahuljice i krupnije iseckanu čokoladu.

Ređati gomilice na papir za pečenje sa razmakom jer će se keksići raširiti i sniziti. Peći oko 10 min. Pečene keksiće ostaviti da se ohlade u plehu.

Od ove količine se dobije između 25 i 30 keksića! Čuvati ih u zatvorenoj staklenoj ili limenoj kutiji.

12 коментара:

  1. Da znas kad citam sastojek i meni se cini mnogo fino.Eno mi je cookies tegla poluprazna..sledeci su na redu:)

    ОдговориИзбриши
  2. Keksi su ti sjajni. Neka kombinacija chocolate chip sa kokosom i orasima. Odlično! Ja nemam veliku naviku kekse da spremam, pa se uvek odlučim pre za neki kolač nego kekse, a oni su tako zgodni jer mogu stajati jako dugo.

    ОдговориИзбриши
  3. Keksići su odlični - čokolada i kokos su nepogrešiva kombinacija!

    ОдговориИзбриши
  4. Keksići su fantazija,jako mi se sviđaju,inače sam opsjednuta keksićima i uvijek iznova me svaki novi recepis koji probam oduševi..veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovakvi keksići su uvek dobrodošli.Tvoji su super!

    ОдговориИзбриши
  6. izgledaju jako mekano, sočno, hrskavo.
    ja zapravo..jaaako volim kekse! najdraža mi je čoko - orašasta kombinacija, ali volim i sa bademima i puuuno cimeta, i to mi je najljepše za Božić, stisnuti se na kauču, zamotana u dekicu, uz šalicu vruće čokolade i domaće keksiće.
    baš si mi ovom fotografijama prizvala lijepe uspomene :)

    ОдговориИзбриши
  7. ovožavam ovakve stvarčice, divno izgledaju:)

    ОдговориИзбриши
  8. Joooooojjjj kakvi su!!!!! Mmmmmmmmm!
    Ovo ide Timni u zadatak da isproba! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Bas su inspirativni i naravno da im nisam odolela vec sam i napravila i svi smo uzivali u ukusu.Ostatak sam smestila u moju cuvenu Tupperware bonbonetu i svezina zagarantovana jos 7 dana.Hvala:)))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...